Avgång 09.20

Om en timme och 20 minuter så lyfter planet mot London, en jävla omväg att åka genom london om jag får yttrycka mig på detta vis. Har sovit på en bänk i ungefär sammalagt kanske två timmar så är ganska trött faktiskt. Så fort jag somnade kom nämligen någon städare med någon maskin som lät som de var jordbävning, eller så kom det någon dum ungdom och gapade. Så förhoppningsvis kan jag sova på den 12 timmars långa restiden mellan london och hongkong. Än så länge har allt gått fint, inte gått fel en enda gång, men iof så är ja ju i sverige med så lite lättare!

Har köpt på mig godis och tidningar så jag har något att göra på planet!

Asgött när ja skulle växla till indonesia rupiah igår fick ja 1/2 miljon ah i deras pengar då plus en jävla massa dollar som man tydligen skulle ha med sig.

Nej nu ska ja dra min it tid är snart ute!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0