I storstaden!

Ja då har min resa börjat, sitter nu på arlanda flygplats och har några timmar att döda så att säga. Mitt plan vidare mot london.honkong.bali går inte förrän imorgon 09.20, så de blir att sova på en soffa här på flygplatsen. Förhoppningsvis har dem öppet hela natten så ja slipper bokstavligt talat sova på gatan.

Flyget från Landvetter till Arlanda gick hur fint som helst, sköna stolar och gick jävligt snabbt. En timma kändes som 10 minuter, tänk va en se och hör tidning kan göra!!

Imorron startar den riktiga färden, kan inte fatta hur sjukt fort de har gått. Känns som jag betsällde biljetten igår och nu sitter jag är, sjukt härlig känsla!

Näe hade fint i regnet för de ska ja ha i solen!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0