Kuta beach, Bali!

Just nu sitter jag på kuta beach, på något internetcafé här. Hela resar gick skitbra, virrade inte bort mig en enda gång.
Här är det varmt och skönt kanske 35 grader eller något. Igår var vi vid starnden och solade, de va lite molnigt så ja tänkte att solen inte skulle ta, så nu sitter jag här rödbränd som fan och ont, smällar man får ta.

Idag vaknade vi vid ett, lokal tid skönt att sova ut. Sen när vi begav oss hit i hettan tänkte vi ta en bit mat. Jag skule gå på toa, allt snurrade kände mig spyfärdig och ramladebokstavligt talat in i taletten. Fattade inte hur man skulle låsa dörren så där satt ja hängandes och svettades som en gris, De kändes bättre efter en stunds sittande på toaholken så ja tänkte nu är det över. När ja skulle gå till bordet började allt snurra igen och en indones tog tag i mig och ledde mig till bordet, jag trodde seriöst jag skulle svimma. Antagligen vätsebrist, sånt som händer.

Annars är allt fint, ölen är god vädret är underbart. Prostitutionen är hög :P



ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Skönt att du kom ner som du skulle.Bra start på resan=) både brännskadad och ut-torkad. Du är i ett varmt land du måste dricka mycket VATTEN!!!! Och solen tar även om det är molningt!!!! Var försiktig och ha det bäst!!!!!! Pappa.

2008-04-06 @ 10:51:23
URL: http://musiknord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0