Mobilen ar sparlost forsvunnen

var en hard kvall pa rudys igar, hm tror stallet hette sa. Satt och drack massa mojito och tjota med massa svenskar. Sen helt plotsligt mobilen is GONE! WHAT A FUCK! ja sa nu sitter ja har och hoppas pa att ingen javel har tagit den och ringt en massa samtal. Annars ar vadret fint och allt ar skit bra, fortutom da att halva mitt liv ar gone.

Ikvall blir de nog lugnt; antagligen sitta pa dua och dricka lite ol och sa.

Far val gratulera min far som fyller ar imorron GRATTIS GRATTIS!

Igar var vi aven ute och snorklade bland korallreven, sag en skoldpadda som var gigantisk! Sen massa andra farglada fiskar! Jag flagar pa ryggen och mar bra!

Detta var nog de mest osammanhangande inlagg jag nagonsin skrivit! Men aja!

Hade bra i kylan! SKAAL!

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack så mycket!! Har varit i stugan hela helgen och byggt vidare på duschrummet. Varit ganska bra väder också, det känns att det går åt rätt håll!
Ha de gött så hörs vi =)

2008-04-13 @ 18:20:17
URL: http://musiknord.blogg.se
Postat av: Magnus

Tack så mycket!! Har varit i stugan hela helgen och byggt vidare på duschrummet. Varit ganska bra väder också, det känns att det går åt rätt håll!
Ha de gött så hörs vi =)

2008-04-13 @ 18:23:17
URL: http://musiknord.blogg.se
Postat av: Magnus

Hej! hoppas allt är bra! Har du fått tillbaka mobilen? Jag hoppas du har spärrat den annars!!!!!
Inga bilder på gång? Är sugen på att se hur ni har det.
Ha de gött//FAR

2008-04-14 @ 17:58:08
URL: http://musiknord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0