Party ikväll!

Party ikväll med Anna, Linda, Steinar, och Christian, de ska bli skoj! Vi ska dra in till "storstaden" Borås. Anna kommer hit om någon timma då är de dags att börja pimpla Vin, åh vad jag har saknat vin!

Känner mig dock inte jätte pepp, mycket tankar i mitt huvud. De är så typiskt att man jämt ska kära ner sig i fel person, eller inte fel men en som är borta jämt, fan också. Jag vill bara att han ska komma hem, knacka på min dörr och ge mig en kram. EVELINA TA DIG I KRAGEN NU!

party paryt pary party, åh suck. Aja ska bli gott med vin och träffa folk iaf, får göra det bästa av situationen.

All the times that I've cried
Keeping all the things I knew inside
It's hard, but it's harder
To ignore it
If they were right I'd agree
But it's them they know, not me
Now there's a way and I know
That i have to go away
I know I have to go

Cat Stevens - father and son. UNDERBAR låt! Den representerar verkligen kvällarna i Bali!

  Du betyder mest, massa kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0