VAAAARMT!

Nu har "sommaren" kommit till indonesien, inget regn. iof har ja bara haft regn forsta dagen en timma sa de ar lugnt.
Igar var vi och snorklade runt de tre oarna som jag skrev i forra inlagget. Lite overskattat om ja far saga de sjalv. Vi sag skoldpaddor och andra fiskar precis som vi gjorde nar vi snorklade har pa gili trawagna.

idag har ja bara legat och flotat mig i solen, as gott att bara ligga och steka. Folket har ar sjukt sociala vart man an gar fragar manniskorna om man vill ha magisk svamp
" Magic mushroom". Vi fick se en film pa en tjej som tagbit detta och flippade totalt. Hon satt och skrek och bara var allmant stord. Vi har aven traffat lite trevliga svenskar, hela stranden ar nu fylld med sthlmare, ah orkar ej med dem.

vad har mer hant, inte sa mkt man tar de mest lugnt pa stranden pa dagarna och solar och sa. Sedan pa kvallarna ater man dricker lite ol och umgas typ. Sjukt slappt ar det.

Saknar dock min telefon sa nu ar jag helt ovetande om vad som hander i sverige.

Aja hade sa bra!

ENJOY!

Kommentarer
Postat av: JB

Mår denna ungen verkligen bra?

http://vastertorp.blogg.se/1208353833_mr_du_bra_lilla_vnnen.html

2008-04-17 @ 10:32:38
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Malin

låter sjukt nice..

2008-04-17 @ 10:51:14
URL: http://www.fashionmagnolia.blogg.se
Postat av: Pappa

Hej Kul at du har det bra! Passa på och njut för nu är det bara 1 vecka kvar, sen är det tillbaka till verkligheten. Har du spärrat mobilen?????????

Ha dè

2008-04-17 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0